Garantie | Ruilen | Retour | Klacht?

Vragen

Wanneer je vragen of hulp nodig hebt bij een bestelling mag je de MoM&e BorstkolfWinkel altijd bellen. Van maandag tot en met vrijdag zijn we van 10.30u tot 16.00 u telefonisch te bereiken via +31 6 24585483

Wil je ons persoonlijk spreken op de praktijk? Via onze ONLINE AGENDA maak je zelf een afspraak op de tijd die jou goed uitkomt.

 

Klachten

Het is altijd vervelend wanneer je een niet goed functionerend product hebt. We weten als geen ander dat borstvoeding altijd door gaat en dat je eigenlijk gisteren al een oplossing nodig had.

Om een en ander vlot te laten verlopen, vragen we je om klachten, manco bestellingen en andere grieven via het contactformulier aan de rechterzijde van deze pagina aan ons door te geven; WhatsAppjes, SMSjes en Facebook berichten nemen we niet in behandeling.

 

Garantie

De BorstkolfWinkel leeft de geldende fabrieksgarantie(s) na, afhankelijk van het product.

Op elektrische apparaten houden we een garantietermijn van 2 jaar aan. Op AC adapters zit 6 maanden garantie (kabelbreuken uitgesloten). Doorgaans geldt dat op plastic borstkolfonderdelen géén garantie zit tenzij we anders kunnen overeenkomen met de distributeur. Neem bij twijfel telefonisch contact op met ons. We zijn je graag van dienst. Voor garantie op al onze andere artikelen zijn de aankoopdatum en de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van toepassing.

 

Artikel niet in goede staat ontvangen

Indien jouw product / bestelling direct bij ontvangst beschadigd is of niet compleet is, dan verzoeken we je binnen 5 dagen via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina contact op te nemen met ons. We zorgen graag voor een passende oplossing. Na 5 dagen nemen we geen manco bestellingen meer in behandeling.

N.B: Voor een goede afhandeling nemen we géén SMSjes, WhatsAppjes en Facebookberichten in behandeling.

 

Ruilen en retourneren

Ben je van gedachten veranderd, voldoet je product niet aan jouw verwachtingen en wil je graag retourneren?
Dat kan. Neem dan wel de volgende regels in acht:

 

  • Binnen 14 dagen laat je ons weten dat je wilt retourneren.
  • Mail ons welk artikel je wilt terugsturen en laat ons het ORD nummer weten.
  • Het product breng of stuur je terug in/met de originele verpakking en is/zijn dusdanig verpakt zodat beschadiging wordt vermeden.
  • Retourneren is op eigen kosten; je ontvangt van ons geen retourlabel.
  • Kies zelf een vervoerder (bijv. PostNL, DPD, DHL). We raden altijd aan om met track&trace te verzenden.
  • Producten die gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking.
  • In geval van retournering, ontvang je een terugbetaling op de wijze waarmee je in de eerste instantie betaald hebt (iDeal, Klarna, contant).
  • Stuur de pakbon samen met het te retourneren artikel naar ons terug

 

RETOURADRES:

MoM&e, Nieuwstraat 116A, 5126CH, GILZE

 

Let op!

Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Het is geen enkel probleem om (kolf) BH's of kleding te passen. We gaan er echter wel van uit dat je dit doet OVER jouw eigen BH zodat er geen melkvlekken op komen. (Kolf) BH's en kleding met melkvlekken nemen we uit hygiëneoverweging NIET retour.

 

Ruilen?

Wanneer je liever een ander artikel wilt, stuur je ons de verkeerde artikelen terug en plaats je een nieuwe bestelling. De eerste bestelling wordt zo snel mogelijk gekrediteerd en terug betaald (uiterlijk binnen 14 dagen).

 

Kosten in geval van herroeping

Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor jouw rekening. Wij zullen het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Heb je meerdere producten besteld en besluit je slechts een deel daarvan te retourneren dan zal het Moedermelk Netwerk de oorspronkelijke verzendkosten verrekenen en/of in zijn geheel niet retourneren.

 

Bestelling geweigerd, niet leverbaar of niet afgehaald:

Wanneer wij pakketten terug ontvangen die: -geweigerd zijn, -niet leverbaar zijn of niet binnen 7 dagen afgehaald zijn bij de pickup parcelshop zijn wij genoodzaakt retourkosten in rekening te brengen.

DPD kosten voor retourneren van niet-afleverbare of geweigerde producten:

NE: €8

BE: €10

DU: €9,50

Tijdens vakanties en feestdagen zijn we alleen per email bereikbaar.
Manco bestellingen of klachten nemen we in behandeling en we proberen zo snel mogelijk een oplossing voor je te vinden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »